ما هر سال نذورات عروسی خود را دوباره شروع کرده ایم
این وبلاگ در رابطه با زندگی زناشویی و مسائل مرتبط به آن است .همچنین جدیدترین محصولات جنسی در این وبلاگ معرفی می گردد

آمار مطالب

کل مطالب : 12
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 12
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 88
بازدید سال : 218
بازدید کلی : 2859

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب به روز زناشویی و معرفی جدید ترین محصولات زناشویی و آدرس zanashoi24.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : محمد امینی
تاریخ : جمعه 6 دی 1398
نظرات

ما با نیت توصیه می کنیم
نذراتی که هر سال در سالگرد تکرار ما تکرار می شود ، ما را به این هدف می اندازد که در کنار هم باشیم و رابطه ای را که با ذکاوت ایجاد می کنیم بازگرداند. این وعده ها ما را تازه می کنند و به ما یادآوری می کنند که گرامی داشتن کسی برای زندگی چیست.

ما وارد سیستم می شویم
به فرض این که روابط ما بدون تغییر تغییر کند ، به همان اندازه ساده لوحانه است که فرض کنیم خودمان در طول زندگی مشترک تغییر نخواهیم کرد. اهداف ، اولویت ها و خواسته ها با گذشت هر سال تغییر می کنند. بررسی هر یک از سهم های مورد نظر در این ازدواج ، چگونگی احساس تعهد به تک همسری و اینکه چه محدودیتی برای تعهد برای هر یک از ما وجود دارد ، به ما این فرصت را می دهد تا از وضعیت اتحادیه خود موجودی کنیم. به جای اینکه تعهدات ازدواج و وعده های مربوط به آن را به عنوان آنچه که فرض می کنیم ثابت بماند ، ثابت قدم باقی مانده است ، می دانیم که تغییر و تحول آن تغییر می یابد ، و ما حق انجام این کار را می دانیم.

ما صادقانه ارزیابی و بررسی می کنیم
تجدید نذر به ما این امکان را می دهد تا درباره وضعیت روابط خود تأمل کنیم و صادقانه ویژگی هایی را که به ما ارائه می دهند در نظر بگیریم که یا اتحادیه ما را تقویت می کند یا از آن محروم می شود. این فرصتی است که به جایی که می خواهیم برویم نگاهی بیندازیم و در نظر بگیریم که آیا کیفیت مناسباتی را ایجاد می کنیم که می تواند ما را به آنجا ببرد. برای من ، یک لحظه حساب کردن بود که من می توانم ببینم که چگونه من در مناطق خاصی از ازدواج خود قرار می گیرم ، به ما کمک نمی کند که در کنار هم باشیم. نگاه سخت و صادقانه ای به خودم کردم و تغییراتی را که بسیار مورد نیاز است انجام دادم.

ما جشن میگیریم
با گذشت هر سال از ازدواج ما ، من بیشتر و بیشتر آگاه هستم که برای ماندن در این دوره واقعاً چه چیزی لازم است. همانطور که جان گوتمن در هفت اصل برای انجام کار ازدواج پیشنهاد می کند ، ما حتی در لحظه های درگیری یا غم و اندوه عمیق ، به سمت یکدیگر می خواهیم. به نظر من این کاملاً برجام و یک موفقیت است که باید سال به سال جشن گرفته شود. ما همیشه مسائل را درست نمی گیریم ، اغلب اشتباه می کنیم ، اما با محبت در آن می مانیم و هرگز اجازه نمی دهیم. مطمئناً هر ساله یک بطری شامپاین باز می کند.

ای کاش من یک سال تجدید نذر سالانه را شروع کرده بودم

 

منبع :  sanykala


تعداد بازدید از این مطلب: 232
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود